Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Yatsko S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Sytnik B. 
Construction of an analytical method for limiting the complexity of neural-fuzzy models with guaranteed accuracy [Електронний ресурс] / B. Sytnik, V. Bryksin, S. Yatsko, Y. Vashchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(4). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(4)__2
Запропоновано аналітичний метод обмеження складності нейро-нечітких моделей, що забезпечують гарантовану точність їх реалізації за апроксимації функцій, які мають дві і більше похідних. Метод надає можливість визначати необхідне мінімальне число параметрів для систем із застосуванням нечіткої логіки та нейронних моделей. Проведено оцінку необхідного числа нейронів (термів) моделі, що забезпечують необхідну точність наближення площі модельної кривої до системної на ділянках апроксимації функції. Оцінку похибки апроксимації отримано по залишковим членам розкладання в формі Лагранжа площ апроксимованої системної функції в ряд Маклорена. Отримані результати надають можливість визначати необхідне число ділянок апроксимації та кількість нейронів (термів) для забезпечення заданої відносної та абсолютної похибки апроксимації. Проведено оцінку необхідного числа нейронів (термів), що забезпечують необхідну точність реалізації моделі по максимальному відхиленню між системною і модельною кривими на ділянці апроксимації. Це надає можливість обирати, залежно від заданої необхідної точності, число термів нечітких змінних, вхідних і вихідних змінних, лінгвістичних правил, координат модальних значень на осях вхідних і вихідних змінних. Для перевірки правильності запропонованих рішень проведено моделювання системних кривих в середовищі Matlab/Simulink, яке підтвердило гарантовану точність їх реалізації у відповідності до приведених раніше аналітичних розрахунків. Отримані результати можуть бути застосовані в сучасних інтелектуальних технічних системах керування, контролю, діагностики та прийняття рішення. Використання запропонованих методів по вибору і використанню мінімальної кількості термів (нейронів) сприятиме зменшенню затребуваної обчислювальної потужності в нелінійних системах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.159 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Liubarskyi B. 
Devising a procedure to choose optimal parameters for the electromechanical shock absorber for a subway car [Електронний ресурс] / B. Liubarskyi, N. Lukashova, O. Petrenko, T. Pavlenko, D. Iakunin, S. Yatsko, Y. Vashchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(5)__3
Для запропонованої конструкції електромеханічного амортизатора розроблено методику визначення основних розрахункових параметрів. Методика заснована на спрощеній математичній моделі по визначенню електромагнітної та електрорушійної сили електромеханічного амортизатора. Особливістю моделі є врахування режимів роботи постійного магніту на підставі розрахунку магнітного кола. Створена модель надає можливість проводити приблизний розрахунок режимів роботи амортизатора та може бути використана у вирішенні задачі оптимізації параметрів електроамортизатора. Проведено перевірку адекватності розробленої спрощеної математичної моделі шляхом порівняння результатів розрахунку механічної характеристики амортизатора за спрощеною методикою та методом кінцевих елементів в аксиально-симетричній постановці задачі. Отримано наявне добре співпадіння результатів розрахунків за спрощеною методикою та шляхом моделювання магнітного поля за методом скінченних елементів. Визначенно геометричні співвідношення між елементами конструкції, які забезпечують оптимальне рівномірне магнітне навантаження в елементах магнітопроводу. Проведено постановку задачі умовної двокритеріальної оптимізації параметрів електромеханічного амортизатора. Обрано обмеження, що поділено на 3 наступні категорії. Обмеження за розмагніченням постійного магніту, що надають можливість зберегти працездатність постійного магніту. Обмеження за щільністю струму, яке забезпечує теплові режими роботи амортизатора. Компоновочні обмеження та обмеження на параметри задачі оптимізації, що забезпечують розміщення конструкції у ходовій частині візка. Запропоновано як критерії обрати наведений об'єм амортизатора, що обумовлює затрати на створення амортизатора та його ккд, який обумовлює рекуперовану енергію коливань. Проведено згортку параметрів до єдиної цільової функції затрат та обрано вагові коефіцієнти. Як метод оптимізації обрано комбінований метод, що включає в себе генетичний алгоритм, на попередньому етапі пошуку. На завершальному етапі оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера - Міда. За результатами вирішення задачі оптимізації параметрів амортизатора визначено оптимальні геометричні розміри та кількість витків обмотки електромеханічного амортизатора.Для запропонованої конструкції електромеханічного амортизатора розроблено методику визначення основних розрахункових параметрів. Методика заснована на спрощеній математичній моделі по визначенню електромагнітної та електрорушійної сили електромеханічного амортизатора. Особливістю моделі є врахування режимів роботи постійного магніту на підставі розрахунку магнітного кола. Створена модель надає можливість проводити приблизний розрахунок режимів роботи амортизатора та може бути використана у вирішенні задачі оптимізації параметрів електроамортизатора. Проведено перевірку адекватності розробленої спрощеної математичної моделі шляхом порівняння результатів розрахунку механічної характеристики амортизатора за спрощеною методикою та методом кінцевих елементів в аксиально-симетричній постановці задачі. Отримано наявне добре співпадіння результатів розрахунків за спрощеною методикою та шляхом моделювання магнітного поля за методом скінченних елементів. Визначенно геометричні співвідношення між елементами конструкції, які забезпечують оптимальне рівномірне магнітне навантаження в елементах магнітопроводу. Проведено постановку задачі умовної двокритеріальної оптимізації параметрів електромеханічного амортизатора. Обрано обмеження, що поділено на 3 наступні категорії. Обмеження за розмагніченням постійного магніту, що надають можливість зберегти працездатність постійного магніту. Обмеження за щільністю струму, яке забезпечує теплові режими роботи амортизатора. Компоновочні обмеження та обмеження на параметри задачі оптимізації, що забезпечують розміщення конструкції у ходовій частині візка. Запропоновано як критерії обрати наведений об'єм амортизатора, що обумовлює затрати на створення амортизатора та його ккд, який обумовлює рекуперовану енергію коливань. Проведено згортку параметрів до єдиної цільової функції затрат та обрано вагові коефіцієнти. Як метод оптимізації обрано комбінований метод, що включає в себе генетичний алгоритм, на попередньому етапі пошуку. На завершальному етапі оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера - Міда. За результатами вирішення задачі оптимізації параметрів амортизатора визначено оптимальні геометричні розміри та кількість витків обмотки електромеханічного амортизатора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.005 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Yatsko S. 
Comprehensive approach to modeling dynamic processes in the system of underground rail electric traction [Електронний ресурс] / S. Yatsko, B. Sytnik, Y. Vashchenko, A. Sidorenko, B. Liubarskyi, I. Veretennikov, M. Glebova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(9). - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(9)__7
Аналіз задач по підвищенню енергоефективності систем електричної тяги вказує на необхідність впровадження нових технологій, а саме сучасного рухомого складу з тяговим асинхронним електроприводом і тягових підстанцій за новими технологіями. Для вирішення даного класу задач визначено потребу в комплексній імітаційній моделі системи електричної тяги з необхідністю забезпечення достатнього рівня її достовірності. Наведено деталізацію алгоритмів розрахунку параметрів для розробки імітаційної моделі комплексної електричної тягової системи метрополітену, яка складається з підсистем електропостачання, електроприводу рухомого складу і механічної частини тягової передачі. В середовищі Matlab/Simulink на основі відомих реальних і уточнених розрахункових параметрів розроблено імітаційну модель системи тягового електропостачання метрополітену з двостороннім живленням двох шляхів. Розроблено імітаційну модель сучасного тягового електроприводу вагонів метрополітену з векторною системою керування асинхронного електроприводу та одномасовою механічною частиною, що здатна враховувати вплив коефіцієнта зчеплення. Проведене порівняння результатів імітаційного моделювання динамічних процесів з осцилограмами реальних режимів роботи метрополітену підтвердило адекватність моделі досліджуваному об'єкту. Відповідність отриманих шляхом моделювання результатів підтверджується осцилограмами аналізу напруги і струму контактної мережі, а також характеристиками режимів тяги і гальмування рухомого складу. Змодельовано процеси роботи системи електропостачання, нестаціонарного режиму за погіршення умов зчеплення та режиму рекуперативного гальмування з передачею енергії іншим поїздам. Використання розробленої моделі комплексної системи електричної тяги сприятиме більш повному дослідженню взаємного впливу елементів системи електричної тяги. Це надасть можливість підвищити ефективність прийняття технічних рішень у межах виконання вимог щодо забезпечення безпеки руху, запобіганню виникнення порушень нормальної роботи та зниженню експлуатаційних витрат.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.899 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Yatsko S. 
Development of Strategies for Reducing Traction Energy Consumption by Electric Rolling Stock [Електронний ресурс] / S. Yatsko, Y. Vashchenko, A. Sydorenko // Computational problems of electrical engineering. - 2019. - Vol. 9, № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CPoee_2019_9_1_10
Розглянуто захід підвищення енергоефективності перебігу режиму тягового енергоспоживання під час роботи не автономного електричного рухомого складу обладнаним бортовим накопичувачем енергії. Ідея полягає у використанні бортового накопичувача енергії електричного гальмування як додаткового джерела живлення тягового електроприводу в процесі розгону транспортного засобу та в узгодженні його роботи з системою енергопостачання. Це надає змогу не тільки забезпечити незалежність процесів електроспоживання і відновлення кінетичної енергії тяговим рухомим складом, але й знизити втрати в елементах систем тягового та зовнішнього електропостачання. Для підтвердження ефективності запропонованого заходу проведено імітаційне моделювання роботи поїзду метро з асинхронним тяговим електроприводом у поєднанні з запропонованою системою. Отримані результати, у конкретному випадку, продемонстрували скорочення втрат енергії в елементах системи тягового електропостачання під час розгону електропоїзда на 45 % у порівнянні з втратами у разі використання штатної системи тягового електроприводу. Акцентовано увагу на факторах, та їх характері, які суттєво впливають на протікання режимів тяги та електричного гальмування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.077 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Liashenko V. 
Simulation of the system of provision of target braking of rolling stock [Електронний ресурс] / V. Liashenko, S. Yatsko, Y. Vaschenko, M. Khvorost // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2023. - № 2. - С. 63-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2023_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.005 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського